חולצות ממותגות לעסק שלכם

חולצות ממותגות לעסק תמונה ראשית

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מדוע בעלי חברות ומותגים וכמובן  גם עסקים גדולים משקיעים בהדפסה על חולצות ? אין ספק שהמטרה שלהם היא היא מטרה ברורה של הכרת המותג וזיהוי אנשי השירות שלהם. המטרה של בעלי העסק היא ליצור מיתוג סמוי, וכמובן תחושת גיבוש ושייכות לעובדים. חולצות ממותגות לובשים באופן קבוע נותני שירות, טכנאים ועוד  שעובדים מול לקוחות מחוץ לשטח של העסק או בעסק עצמו שמקבל אליו לקוחות. מה מטרת החולצות הממותגות, ומהם הטיפים והכללים בעיצוב חולצות אלו?

מהו "מותג"?

כדי להבין מהם "חולצות ממותגות", נבין מהו "מותג". לכל עסק יש לוגו. אולם החברות הגדולות הצליחו בדרכים מסוימות לצרוב את הלוגו בתת מודע של הציבור. וכך מעגל הקונים של החברות הללו מכיר את המותג ונוח לו לקנות ממקום שהוא מכיר. הלוגו הפך ל"מותג". אין ספק שבעלי החברות שילמו כסף רב לבעלי פרסום כדי להפוך את הלוגו ל"מותג". אחת מהטכניקות הטובות ביותר להפוך עסק ל"מותג", הוא ליצור חולצות ממותגות.

מהי ההשפעה של החולצות הממותגות על העובדים?

כן כן, קראתם נכון – גם על העובדים שלנו בעסק חולצות ממותגות משפיעות לטובה. זוכרים את החולצות הממותגות שלבשנו בבית הספר? כך בית הספר יצר אצלנו שייכות לשכבה / כיתה / בית ספר. גם מעסיקים איכותיים מגדירים תקציב להפקת ביגוד ממותג בכדי ליצור אצל העובדים תחושת שייכות. ככל שעובד מרגיש שייכות למקום העבודה, כך הוא נותן מעצמו יותר. החברות והמותגים הגדולים מתבססים על עובדים חרוצים ואיכותיים שמגיעים מדי בוקר לעבודה ומבצעים את עבודתם בצורה הטובה ביותר. לבישת חולצות ממותגות בימי גיבוש לעובדים יוצרת אצלם תחושת שייכות למקום העבודה ו"המותג".

איך הופכים עובדים של עסק ל"שגרירים"?

הדרך הטובה ביותר להפוך עובד של עסק לשגריר, היא להלביש אותו בחולצה ממותגת. ולכן, עובדים הנמצאים בשטח כמו: עובדי תחנות דלק, טכנאי התקנה, פקחי הגנים הלאומיים ועוד, לובשים חולצות ממותגות בזמן עבודתם. הם הפכו לשגרירים של העסק. החולצה אותה לובשים העובדים יוצרת "מיתוג" אצל הלקוחות הפוטנציאלים שרואים את החולצה הממותגת.

חולצות ממותגות מאמר פנימי

טיפים וכללים להכנת חולצות ממותגות.

ישנם כמה כללים טיפים שמסייעים לבעלי העסק ליצור חולצות ממותגות איכותיות. הכלל הראשון- מומלץ להכין חולצה ממותגת צבעונית שמושכת את העין ולבחור חולצה איכותית. חשוב מאוד להבליט את הטקסט של הלוגו על החולצה. רק בימי גיבוש שמתקיימים בתנאי מזג אוויר של שרב כבד- מומלץ לשקול להכין חולצות ממותגות לבנות. כאשר העובדים לובשים חולצות ממותגות מדי יום, מומלץ להכין סט של חולצות בכמה צבעים על מנת שהעובדים יוכלו לגוון.

מומלץ לבחור לצבע של החולצה הממותגת את הגוון הדומיננטי של הלוגו. כמובן, יש חשיבות לבחירה של הצבע. כל גוון יוצר תחושה אחרת. מומלץ להכין חולצות ממותגות מבד כותנה בצפיפות של 160 גרם למטר. כאשר בעל העסק מכין את החולצות, חשוב לעבוד עפ גרפיקאי צמוד ולהכין הדמיות בהתאם להדפסה על מנת שיהיה תיאום ציפיות לגבי התוצאה הסופית.

חולצות ממותגות לחורף.

בדרך כלל, העובדים לובשים בחורף קפוצ'ונים ממותגים. לעונת המעבר כדאי להכין חולצות ממותגות בעלי שרוול ארוך. כאשר מכינים חולצות ממותגות בתחילת החורף, אפשר לבחור בבד כותנה או פלנל. אולם חשוב מאוד שגם בחורף ירגישו העובדים בנוח עם החולצות, במיוחד אם הם לובשים אותם יום יום.

מעט מילים על תורת הצבע.

אין ספק שבעל העסק משקיע כסף בהכנת הלוגו של העסק. יש כמה שלבים אותם מבצע הגרפיקאי בבניית הלוגו והמותג. אולם גם לבחירת הצבע של החולצות הממותגות יש חשיבות. שמעתם על "תורת הצבעים"? למעשה, לכל צבע יש חשיבות, ויש תחושה שהוא יוצר. ישנם צבעים המשדרים "ירוק" וטבע. לעומתם ישנם צבעים תוססים כמו אדום, וכתום וצהוב. ישנם צבעים הנותנים תחושה רגועה ושקטה יותר כמו "כחול וסגול. 

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן