הדפסה על כובעים – מוצר חובה למיתוג!

כובעים ממותגים מאמר ראשי

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

האם בעלי עסקים צריכים להשקיע סכומים גדולים בפרסום ומיתוג? לפעמים, דווקא האמצעים החזקים ביותר של מיתוג, נמצאים דווקא בהשקעה כספית לא גדולה מדי. דוגמא בולטת למיתוג חזק בהשקעה קטנה, היא הדפסה על כובעים. עלות הדפסת מיתוג על כובע כותנה לקיץ אינה יקרה. עלות הכנת כובעי צמר ממותגים לחורף יקרה יותר, אך משתלמת מאוד למעסיק. ההשפעה של הכובעים הממותגים היא חזקה. אולם אם המעסיקים רוצים להתחבר יותר לעובדים- מומלץ להם להגיע גם לימי גיבוש עובדים עם הכובעים הממותגים, ולהצטלם ביחד עם העובדים לתמונה משותפת ואולי אפילו להעלות לרשתות החברתיות אם שמתם את המיתוג שלכם על כובעי אופנה (;

כובעים ממותגים יוצרים תחושת שייכות!

כובעים ממותגים מצליחים לגרום תחושת שייכות אצל החובשים אותם. אותה תחושה של הזדהות ושייכות קיימת גם אצל ילדים קטנים בקייטנה שחובשים כובע ממותג, וגם אצל עובדים מבוגרים יותר שחובשים כובעים ממותגים ביום גיבוש של העבודה. תמונה של צוות העובדים במהלך יום הגיבוש עם הכובעים הממותגים, יוצרת אצלם תחושת שייכות חזקה. ולכן, כובעים ממותגים הם מוצר חובה לעסק. 

האם כובעי קסקט ממותגים מתאימים גם למבוגרים?

התרגלנו לחשוב שכובעי קסקט ממותגים הם מוצר לילדים. אולם האם וועדי עובדים יכולים למתג כובעי קסקט רגילים עבור העובדים? אפשר להכין כובעי קסקט ממותגים לעובדים לימי גיבוש במקומות סגורים. לימי גיבוש במקומות פתוחים בימים חמים עדיף להכין כובעים ממותגים רחבי שוליים. אפשר להכין כובעי קסקט ממותגים לימי גיבוש בשטח פתוח בימים לא חמים, אך לא קרים. גם כובעי הקסקט הפשוטים הממותגים ייצרו תחושת גיבוש אצל העובדים, והם ישמחו להצטלם עם הכובעים בתמונה משותפת של כל העובדים. 

הדפסה על כובעים מיתוג חזק השקעה נמוכה

כובע ממותג מושקע למבוגרים- משמש מזכרת טובה

וועדי העובדים משקיעים מחשבה כיצד לארגן מזכרת ממותגת טובה מיום הגיבוש לעובדים. לפעמים דווקא כובע ממותג איכותי משמש מזכרת טובה. השימוש בכובעים עם שוליים רחבות נפוץ מאוד. ולכן, העובדים ימשיכו להשתמש בכובע רחב השוליים הממותג גם אחרי היום הגיבוש. אולם המיתוג שעל הכובע יזכיר לעובדים את יום הגיבוש, ויעורר אצלם מחדש הזדהות עם המותג שבו הם עובדים. 

כובעי מצחייה ממותגים עם כיסוי לעורף

פעם כובעי מצחייה עם כיסוי לעורף היו נפוצים רק אצל פועלים. אולם בשנים האחרונות יותר ויותר בני נוער ובוגרים גילו שכובעים אלו נותנים הגנה טובה מפני השמש. ולכן בחודשי הקיץ רואים יותר ויותר צעירים ובוגרים מסתובבים עם כובעים אלו בחורף. ולכן, מה יותר טבעי מליצור כובעי מצחייה ממותגים עם הגנה לעורף ליום גיבוש עובדים? 

למה חשוב להכין כובעי צמר ממותגים?

כובע צמר בחורף הוא מוצר חשוב וחיוני. לפעמים אין זמן בבוקר לחפש כובע צמר, ולכן לוקחים מהארון את כובע הצמר הראשון שמוצאים. אם רוצים ליצור מיתוג של מקום העבודה בתת מודע, שליפת כובע צמר ממותג מהארון מסייעת מאוד. העובד שמצא את הכובע החורפי, מרגיש רגשות תודה והשתייכות למקום העבודה שהכין לו כובע חם לחורף. בשביל להשלים את תחושת המיתוג. מומלץ למעסיק ולוועד העובדים להשקיע גם בהכנת צעיפים ממותגים, כפפות ממותגות, ומטריות עם מיתוג. 

הכנת כובעים ממותגים לאירועים משפחתיים

עולם העיצוב הגרפי חדר גם לאירועים פרטיים. הרבה אירועים משפחתיים הופכים ל"ממותגים". קל מאוד למתג אירוע משפחתי שנעשה בתוך אולם: מעצבים לוגו לאירוע, ולפי גווני המיתוג של האירוע מעצבים את האולם, ואת בר המתוקים. כאשר עושים אירוע משפחתי בחיק הטבע, אפשר להכין למשתתפים כובעים עם ה"מיתוג" של האירוע. הילדים הקטנים מקבלים כובעי קסקט ממותגים, והנוער והבוגרים מקבלים כובעים רחבי שוליים עם מיתוג של האירוע. 

 

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן