כל המידע אודות הדפסה על עטים

עטים עם מיתוג מאמר

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

חשבתם פעם מהם המאפיינים המשותפים של המותגים המובילים במשק? אז אחד מהמאפיינים הבולטים של החברות הגדולות והמובילות, הוא השקעה במיתוג. כאשר תכנסו לבנייני הענק של חברות אלו, תראו שהכל שם ממותג היטב מא' ועד ת'. הקירות והריהוט צבועים בהתאם לצבעי הלוגו. גם על מתקנים כמו בר מים לשתייה יופיע המותג. אפילו חפצים פשוטים במתחמים אלו, יהיו ממותגים. הצעד הראשון של כל עסק פשוט להתחיל בתהליך הפיכה למותג, הוא ליצור עטים ממותגים.

למה חשוב כל כך ליצור עטים ממותגים?

למה החברות והמותגים הגדולים השקיעו כל כך ביצירת עטים ממותגים? משום שלעט ממותג יש מספר רב של משתמשים. בכל עסק יש שימוש בעטים. החל מעובדי החברה שמשתמשים בעט לשימושים שונים, ועד ללקוחות שכותבים וחותמים בעזרת העט. המותגים הגדולים השכילו להבין שצריך ליצור אצל העובדים חיבור למותג גם במהלך חיי היום יום השוחקים. ולכן, דואגים שעובדי החברה יהיו עטופים במיתוג כולל של החברה בה הם עובדים החל מפרטי הלבוש ועד לעטים וכמובן מוצרים נוספים בהם יש לעובדים שימוש יום יומי. המוצרים הממותגים נצרבים היטב בתת המודע ומחזקים את תחושת החיבור למותג אצל העובדים.

הדפסה על עטים – איך עושים את זה?

יש 2 דרכים להדפיס את הלוגו על העטים. הדרך המוכרת לנו ביותר היא טכניקת ההדפסה. כיום, ישנם מדפסות המדפיסים לוגו על מוצרים. טכניקה נוספת ליצירת עטים ממותגים, היא החריטה. בבתי הדפוס, משתמשים כיום במדפסות דיגיטליות כדי להדפיס את הלוגו על העטים כך ניתן להדפיס לוגו צבעוני מלא על גבי העט. היתרון במדפסת דיגיטלית, היא שניתן להדפיס על העט כל סוג של גוון. טכניקת החריטה יקרה, ולכן משתמשים בה בעיקר עבור חריטת לוגו וכיתוב על עטי יוקרה.

עטים-ממותגים-באנר-פנימי

סוגים נפוצים של עטים ממותגים.

ניתן לחלק את העטים הממותגים ל2 קבוצות. הקבוצה הראשונה והגדולה, היא של עטים מפלסטיק או מתכת דקה פשוטה. העטים הנפוצים ביותר בקבוצה הראשונה, הם עטי פלסטיק כדוריים. הקבוצה השנייה, היא של עטים יוקרתיים כמו עטי פרקר. גם עט כדורי ממתכת כסופה נחשב לעט יוקרתי. 

סוד הפשטות של העטים הכדוריים מפלסטיק- עט כדורי מפלסטיק הוא פשוט, אבל נוח. חשוב לבחור בפירמה איכותית של עטים כדוריים מפלסטיק. המשתמשים בעטים אוהבים את העובדה שאפשר לסגור את העט, וכך הדיו אינו מתייבש. עט פלסטיק כדורי איכותי מתאפיין בלחיצה קלה ונוחה. ניתן ללחוץ שוב ושוב על העט הכדורי מבלי שהוא יתייבש או יתקלקל.

גם למעמד של העטים יש חלק במיתוג.

בדרך כלל, כאשר בעל עסק שמקבל קהל משקיע במיתוג העטים, הוא משקיע גם במעמד של העט. כאשר לקוח מגיע לדלפק בו יש מעמד שאליו מחובר עט, נוצרת תחושה מכבדת יותר. מזמינים מעמד לעטים ממותגים? מומלץ שהעטים יהיו לבנים, אך יהיה בהם צבע זהה או דומה לאחד מבצעי המותג. כאשר יש כמה שולחנות בהם יש מעמדי עטים, מומלץ להזמין מעמדים ועטים בכמה צבעים, שביחד ישלימו את צבעי הלוגו. 

עטים ממותגים מיוחדים שמתאימים בתור מתנות לעובדים.

האם מתאים לחלק עטים ממותגים כמתנות לעובדים? כמובן, שמאוד לא מומלץ לחלק עטים פשוטים בתור מתנה. אולם ישנם עטים מיוחדים, כמו למשל, עט שבקצהו יש דיסק און קי. אין ספק שעטים ממותגים אלו בתוספת חריטת הקדשה, מתאימים היטב בתור מתנה לעובדים. ישנו סוג נוסף של עטים מיוחדים, שצרוב עליהם תבליט של ציור העיר ירושלים. עטים אלו עשויים ממתכת חזקה. 

איזה סוג של עט ממותג יכולים העובדים לתת מתנה למנכ"ל?

אם העובדים של החברה רוצים לפנק את המנכ"ל, הם יכולים לתת לו עט לייזר יוקרתי. מדובר בעט לכל דבר שניתן לכתוב בו. אך יש בו מצביע לייזר, ולכן המנכ"ל יכול להשתמש בו במצגות. העט מגיע בתוך קופסא מהודרת. כמובן, העובדים מזמינים חריטת הקדשה על העט והקופסא. 

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן