שיווק אגרסיבי באמצעות מוצרי פרסום

שיווק אגרסיבי באמצעות מוצרי פרסום

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כדי שעסק יצליח להתפתח ולפרוץ לקהלי יעד חדשים, הוא צריך פרסום ושיווק אגרסיבי. אחת מהדרכים החזקות בהן ניתן לבצע שיווק אגרסיבי לעסק, היא שימוש במוצרי פרסום. חשוב לבחור במתנות שימושיות בחיי היום יום. טכנולוגיות ההדפסה והצריבה המתקדמות, הופכות פריטים רבים וחיוניים למוצרי פרסום. כך, הופכים להם הדפסה על תיקים לדוגמא לכלי פרסומי חזק. וכך גם מגוון מוצרי טקסטיל הופכים למתנות ממותגות לעובדים. 

עקרונות בשיווק באמצעות מוצרי פרסום

על מנת שהשיווק באמצעות מוצרי פרסום יהיה אגרסיבי ויעיל, יש לתכנן היטב את התקציב, ובאילו מוצרי פרסום רוצים להשקיע. מומלץ בדרך כלל לחלק מתנות גדולות לצד מתנות קטנות. כדי לא לבזבז סתם תקציב על פרסום, חשוב לשמור על קונספט מסוים בבחירת המתנות לעובדים. כדאי לארוז את סט המתנות שמחלקים באירוע מסוים בתוך תיק. 

יום גיבוש עובדים- שיווק אגרסיבי יעיל לעסק!

כיצד יום גיבוש לעובדים יכול להפוך ליום שיווק אגרסיבי לעסק? במהלך יום הגיבוש, העובדים מסתובבים בשטח עם חולצות ממותגות, כובעים מודפסים, ומקבלים מתנות ממותגות. אמנם, המעסיק צריך להשקיע כסף בשביל יצירת סט של מתנות ממותגות לעובדים כולל הדפסה על חולצות וגם הדפסה על כובעים . אולם המיתוג שנוצר למעסיק בשטח, הוא שיווק חזק ביותר של העסק בתוך התת מודע של אנשים אחרים שנמצאים בשטח, ורואים את קבוצת העובדים עם "תלבושת המחזור" הממותגת של העסק.

טיקט באנר למאמר שיווק אגריסיבי 

שיווק ופרסום העסק באמצעות אירועים וכנסים

דרך חזקה בה ניתן לשווק ולפרסם את העסק לציבור הרחבה, היא ארגון כנסים ואירועים שמיועדים לקהל הרחב. זוהי הדרך הטובה ביותר להביא את הבשורה של העסק אל הציבור. ארגון הכנסים והאירועים הופך את העסק לחברתי יותר. לציבור שבא לאירוע או לכנס, מחלקים מתנות ומזכרות ממותגות. מוצרי הפרסום הנפוצים ביותר בכנסים ואירועים הם בדרך כלל עטים ממותגים, מוצרי גאדג'טים למינהם ועוד.

אילו מתנות מיוחדות כדאי לחלק לעובדים?

ישנם מתנות מיוחדות שאם המעסיק מחלק לעובדים, הוא יוצר לעצמו שיווק ופרסום עקיף. למשל: כאשר מעסיק משקיע בהדפסה על כוסות, הוא מביא את העסק שלו למקומות שונים ברחבי הארץ. דוגמא נוספת: כאשר המעסיק משקיע בהדפסה על קופסת בוקסה, מותג העסק יגיע למקומות שונים בארץ בהם יניחו את הקופסא הממותגת. גם כאשר מחלקים לעובדים מתנות שהשימוש בהם נעשה בתוך הבית, נוצר פרסום אגרסיבי בקרב העובדים. 

פרסום אגרסיבי של העסק באמצעות מוצרי חוף או קיץ ממותגים

דרך זולה יחסית לפרסם בצורה מסיבית את העסק, היא באמצעות חלוקת מוצרי חוף ממותגים לעובדים. חוץ ממגבות חוף ממותגות, אפשר לתת לעובדים גם משחקי חוף ממותגים, מצופים ומזרני ים מתנפחים ממותגים, כדורי ים ממותגים , מטקות חוף ממותגות, כיסאות ים ממותגים ועוד. 

אילו מתנות מיוחדות ייצרו שיווק אגרסיבי אצל העובדים?

  • שמיכות וכרבוליות ממותגות – בחורף קר לנו, וישנם מקומות בארץ שקפוא מאוד בחורף. 
  • כוסות זכוכית וספלים ממותגים – כל בוקר העובדים ישתו בבית קפה או תה חם מתוך ספל ממותג, וכך העסק ייצרב היטב בתת מודע של העובדים. 

איך מביאים את מוצרי הפרסום אל הלקוחות?

כמו שמשקיעים בחלוקת מוצרי פרסום לעובדים, כך חשוב מאוד שהמעסיק ישקיע בהבאת מוצרי פרסום אל עיניהם של הלקוחות המגיעים לבית העסק. אילו מוצרי פרסום חשופים לעיניים של הלקוחות?

  • מעמד לעטים – דרך זולה לעשות שיווק ופרסום אגרסיבי של העסק, היא הכנת מעמד 
  • מוצרי פרסום על שולחן המנהל – דרך טובה לשווק את העסק, היא באמצעות שתילת מוצרי פרסום ייחודים על שולחן המנהל
לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן