התיק הממותג שיביא לפרסום מצוין וחשיפה מרבית

התיק הממותג שיביא לפרסום מצוין וחשיפה מרבית

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אין ספק שאחד ממוצרי הפרסום הטובים והחזקים ביותר, הוא תיק ממותג. כמובן, שהחברה או הארגון משקיע בהכנה וחלוקה של תיקים אלו כדי להראות לעובדים אהבה והערכה. אולם לתיקים הממותגים יש מטרה סמויה, והיא ליצור פרסום עקיף לעסק בתפוצה רחבה. קהל היעד העיקרי לחלוקת התיקים הם בדרך כלל עובדי ולקוחות החברה.

להביא את העסק לנופש של העובדים

הדפסה על תיקים הינה הזדמנות מצוינת להביא את מיתוג העסק עד לנופש של העובדים. חברות וארגונים אוהבים להשקיע בתיקים איכותיים כאלו שישמשו את מקבל המתנה גם שנים רבות לאחר קבלת התיק. ניתן רעיון מעולה הוא לקשר את נופש החברה יחד עם מתנה שימושית במהלך החופשה לדוגמא צידניות ממותגות, מזוודות, תיקים על גלגלים וכו'. צריך להבין שלכל אחד מהסוגים של תיקי הנופש יש שימוש שונה. ולכן, מקומות החשיפה של העסק שהמיתוג שלו מודפס על תיקי הנופש, יהיו שונים ומגוונים. 

חשיפה מקסימלית למותג החברה נעשה בדרך כלל כאשר התיק הממותג יוצא מהאזור הפרטי לאזור הציבורי מלבד העובדה שמקבל המתנה מעריך ומוקיר את החברה שהעניקה לו את התיק והמותג של החברה נצרב לו בתודעה כמובן שחשוב גם ליצור חשיפה של התיק עם כמה שיותר אנשים ולכן התיקים משמשים כמוצר פרסומי מצויין!

שימוש בתיקי ספורט גם הוא רעיון מצויין לפרסום המותג – בתיקים אלו בדרך כלל עושים שימוש כפול הן בחדרי הכושר והן בחופשות ולכן מומלץ למתג תיק שניתן להשתמש בו במגוון שימושים שונים וכך ליצור חשיפה גבוהה יותר ללוגו של החברה שלכם

תיקי גב ממותגים – חשיפה מרבית של העסק ברחוב ובדרכים

תיק גב ממותגים הפכו בשנים האחרונות לפופולריים יותר ויותר בקרב עובדי משרדים והייטק וכמובן גם בקרב סטודנטים – מומלץ מאוד להשקיע בתיק גב הכולל מקום אחסון ייעודי למחשב, כיום ניתן למצוא תיקים "חכמים" ומבוקשים מאוד והמגיעים גם עם אחריות יצרן, מערכת גב אורטופדית ועוד. תיקי גב נחשבים לתיקים שהשימוש בהם הוא רב ותיקים איכותיים ישמרו לשנים רבות קדימה.

תיקי אל בד ממותגים – להוציא את העסק אל הרחוב!

השימוש בתיקי אל בד נהיה נפוץ ביותר. אילו תיקים שנוח ביותר לצאת איתם לרחוב ולקניות. ככל שתיק האל בד קטן יותר, כך הוא שימושי יותר. מעסיקים רבים אוהבים להשקיע בתיקים אלו בשביל מיתוג העסק גם בגלל המחיר הזול שלהם, וגם בגלל שהשימוש בתיקים אלו נפוץ מאוד ויום יומי, ומביא את פרסום העסק לתפוצה רחבה. 

תיקי ארנקים – להביא את העסק לחנויות

דרך טובה לפרסם את העסק בחנויות שונות, היא לחלק לעובדים תיקי ארנקים ממותגים. לתיקים קטנים אלו יש תאים המותאמים לכרטיסים שונים כמו: רב קו, אשראי, כרטיסי מועדון, ועוד. תיקי ארנק ממותגים אלו יוצרים חשיפה טובה של המותג בבתי עסק רבים. 

מאמר-התיק-הממותג-שיביא-לפרסום-באנר

באיזו תדירות פאוצ'ים ממותגים מביאים את העסק לרחוב?

פאוצ'ים יכולים להביא את העסק אל הרחוב, אולם השימוש בהם אינו נפוץ. מתי כן העובדים ישתמשו בתיקי פאוץ'? בדרך כלל במהלך הליכה ברחוב בעת שהם בחופשות בחו"ל. או אז חשוב לשים את החפצים האישיים החשובים בתוך הפאוץ', כדי להגן עליהם מפני גנבים. ולכן, אם בעל העסק רוצה לפרסם את המותג שלו בחו"ל, ההזדמנות הטובה ביותר לכך, היא באמצעות חלוקת פאוצ'ים ממותגים. 

תיקים ממותגים למחשב הנייד – העסק איתך בכל מקום!

דרך נוספת שמביאה לחשיפה מרבית של העסק, היא הכנת תיקי מחשב ממותגים לעובדים. כמובן, אחד מהשימושים הנפוצים של תיקי מחשב הוא בנופש. העובדים יכולים להמשיך לעבוד או להיות קשורים בצורה מקוונת עם העסק. העובדים נושאים את תיקי המחשב ללובי של בית המלון, למסעדות, ואפילו לחופי הים. כך, הפרסום שנוצר לעסק במהלך הנופש גדול יותר כאשר המיתוג הוא על תיקי המחשב. 

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן