הדפסה על כובעים מאמר נרחב על סוגי ההדפסה

כל-סוגי-ההדפסות-על-כובעים-מאמר-לוגו-ראשי

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הדפסה על כובעים – כיצד למתג רקמה או הדפסה וסוגי ההדפסות

כובע הוא מוצר המשמש אתכם בכל עונות השנה ומתאים לכולם בכל גיל, הכובע שימושי למגוון רחב של שימושים, הכובע יכול לשמש כאביזר בשביל כל אירוע או מסיבה, גם אם אתם חברה שמחלקת מתנות לעובדים או ללקוחות שלכם – כובע ממותג זו המתנה המושלמת "שעל הדרך" יועיל לכם מאוד בפרסום ושיווק העסק שלכם.

במאמר הבא ננסה לעשות לכם מעט סדר בכל סוגי הטכניקות הקיימות כיום למיתוג כובעים, ישנם טכניקות טובות יותר וטובות פחות ואנו נשתדל לסקור את כולן.
נתחיל בכך שניתן למתג את הכובע ברקמה ממוחשבת – סוג זה של מיתוג הוא הכי טוב כאשר הוא גם משדר מראה יוקרתי יותר וגם אינו מתבלה כלל ולאחר מכן ישנם את סוגי ההדפסות השונות שנפרט בהמשך..

מיתוג מדבקה לכובע-יתרונות וחסרונות
מיתוג בעזרת מדבקה מיוחדת הנצמדת בצורה הרמטית לבד של הכובע – ישנם מספר רב של סוגי מדבקות בטכניקות שונות אם הולכים על דפוס זה חשוב לבקש הדפסת די.טי.אפ סוג ההדפסה הזה הוא המתקדם והטוב ביותר היתרון הוא מהירות המיתו, הצמדות טובה לבד, ניתן להוציא לוגו צבעוני ללא בעיה. החסרונות במיתוג זה היא העלות היחסית יקרה וסוג המדבקה – מדבקה שאינה טובה תתבלה מהר יותר על הכובע ולא תראה טוב לאחר שימוש ממושך.

מהי הדפסת סובלימציה?

בהדפסת סובלימציה, הצבע עובר לבד הכובע באמצעות חימום שהופך את ההדפס לגז המתחבר אל תוך הבד וכך, הצבע נטמע בתוך המולקולות של הבד. טכניקת הדפסה זו יכולה להוזיל מחירים כאשר רוצים להדפיס לוגו של 2-3 צבעים ומעלה. משתמשים בטכניקה כדי להדפיס מיתוג על בדים בהם קשה יותר להשתמש בטכניקת הדפסה משי. טכניקת סובלימציה יכולה ליצור העתקים של תמונות על כובעים. מתי עוד מתאים להשתמש בטכניקת הסובלימציה? כאשר רוצים להעתיק במדויק את הצבעים שעל הגרפיקה אל הכובע. הייחודיות של הסובלימציה, היא יצירת העתק מדויק של הצבעים. חשוב לציין שלא כל הכובעים מתאימים להדפסת סובלימציה – לסוג הדפסה זה יתאים רק בד בצבע לבן עשוי 100 אחוז פוליאסטר.

מאמר-סוגי-ההדפסה-על-כובעים-מאמר-באנר

מהי הדפסת משי?

הדפסת משי, היא טכניקה בסיסית וותיקה מאוד להדפסה על בדים. טכניקה זו איכותית, וזולה יותר מרקמה ממוחשבת. טכניקת בד משי נוחה לביצוע על כובעים מכותנה. משתמשים בה הרבה בשביל להדפיס מיתוג על כובעי קסקט. הגלופה בה משתמשים להדפסת משי צריכה להיות מדויקת, ומזמינים אותה מראש. הפעלה בהדפסת משי מתאים מאוד כאשר יש רק 1-2 צבעי בסיס בגרפיקה שרוצים להדפיס על הכובע. סוג הדפסה זה הוא הפופולרי ביותר להדפסה על כובעים בכמויות גדולות.

מהם היתרונות של רקמה ממוחשבת?

זמן ההדפסה של רקמה ממוחשבת מהירה הרבה יותר מזמן ההכנה של רקמה רגילה באופן ידני. מכונות הרקמה הממוחשבות יכולות לרקום על כמות גדולה של כובעים ובמהירות עצומה. ברקמה הממוחשבת, אפשר לקבל דיוק מירבי של גרפיקת המקור. היא נשארת על הכובע לכל אורך חיי הכובע, כך ההשקעה שלנו בכובע היא לטווח ארוך. מכונות הרקמה הממוחשבות, מסוגלות לרקום גם על כובעים כמו כובע דרייפיט.

איך המיתוג ירקם בצבעים ובאיכות הטובה ביותר?

כאשר אנו מקבלים אלינו את הגרפיקה של הלקוח אנו עושים התאמה מדויקת בין סליל החוט בוא נרקום את הכובעים לבין הגרפיקה המקורית כך שלרוב הגרפיקה תצא לגמרי מדוייקת לפי צבע הלוגו, בנוסף ברקמה אנו מפתחים דיסקט בצורה הזהה לגרפיקה הלוגו וכך מקבלים תמונה רקומה וזהה ללוגו בקובץ המקורי. חשוב לשים לב ברקמה ממוחשבת על כובעים לא ניתן לרקום אלמנטים קטנים מאוד כגון – כיתוב קטן כיוון שברקמה הכיתוב עלול להתחבר ולא נצליח לקרוא את הכתוב בצורה ברורה.

הדפסה על בנדנות

אפשר לעצב ולהכין כמות גדולה של בנדנות מיוחדות במיתוג אישי, באמצעות מכונות דפוס מיוחדות שמיועדות לטקסטיל. מכונות מדפיסות על הבנדנות במהירות, כך אפשר להכין כמות גדולה של בנדנות ממותגות באופן סיטונאי.

חשוב להתאים את הטכניקת ההדפסה לסוג הכובע.

לכל סוג בד יש טכניקות מתאימות של הדפסה. סוגים שונים של כובעים, יש טכניקות הדפסה שונות. למעשה, טכניקות הדפסה על משי ורקמה ממוחשבת, מתאימות לכל סוגי הכובעים. איך תדעו לבחור את הטכניקת ההדפסה המתאימה לסוג הכובע? בשביל זה אנחנו כאן כדי לעזור לכם בהתלבטים איזה כובע לבחור ואיזה סוג הדפסה מתאימה והכול בהתאם לתקציב שלכם.

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן