לחשוב מחוץ לקופסא – מתנות לספקים

מתנות-לספקים-לוגו-מאמר

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

ספקים הם חלק בלתי נפרד מהעסק. לכל עסק, חברה או ארגון ישנם שותפים לדרך בדמות נותני שירות הלא הם הספקים. ספקים שמרוצים מבעל העסק הם הבסיס לעסק טוב ולקשרים עסקיים מצוינים ולכן, חשוב מאוד שבעל העסק ישקיע היטב בקשר עם הספקים שלו. אחת מהדרכים הטובות בהן אפשר לשמור על קשר טוב עם הספקים, היא לתת מתנות לספקים ולאנשי מפתח בחברות וארגונים איתם עובדים באופן שוטף. מה דעתכם לחשוב מחוץ לקופסא ובמקום כל הזמן להוציא מוצרי פרסום ומתנות ממותגות לעובדים ולקוחות לחשוב על מתנות ממותגות לספקים שלכם? 

הדרך לבחירת מתנה עבור הספקים שלכם

ברור לנו שהמתנה אותה נבחר לתת לספקים שלנו, תהיה מתנה שאנו יודעים בוודאות שהוא ישתמש בה בחיי היום יום. חשבו על הספקים שלכם שהם קהל היעד וחשבו באיזה מוצרים הם יעשו שימוש באופן יום יומי ויעריכו אתכם יותר בכל שימוש במוצר אותו נתתם להם? הנה מספר רעיונות למוצרי פרסום ומתנות ממותגות עבור הספקים שלכם:

הדפסה על מגבות

מגבת זהו מוצר שמשתמשים בו באופן יום יומי וככל שהמגבת שתרכשו תהיה איכותית יותר כך הספק שלכם ישתמש בה יותר על גבי המגבת נהוג לרקום את לוגו החברה וניתן גם לבחור מגבות עשויות מיקרופייבר המתאימות יותר לחוף הים ולעונת הקיץ.

הדפסה על בקבוקים

אם אתם רוצים לתת לספקים שלכם מתנה סופר שימושית בקטלוג הבקבוקים שלנו תוכלו לבחור מבחר ענק של בקבוקים שניתן למתג, הבקבוקים השימושיים ביותר הם בקבוקים תרמיים שומרי קור/חום כמו כן ניתן לשלב מתנה ייחודית של בקבוק עם רמקול, גאדג'ט מגניב וחדשני של בקבוק תרמי הכולל בתוכו גם רמקול רב עוצמה.

באנר-מאמר-מתנות-לספקים


הדפסה על כובעים אופנתיים

בכובעים ממותגים כמתנה עבור הספקים לא מומלץ למתג כובע ביסייק כי ככל הנראה לא יהיה לספק שלכם שימוש בו אבל אם תבחרו כובעים אופנתיים ואיכותיים סבירות גבוהה מאוד כי הכובע יהיה אחלה מתנה ויעשו בו שימוש מרבי.

הדפסה על תיקים

אחד ממוצרי הפרסום השימושיים ביותר והמובילים ביותר הם התיקים הממותגים. ישנם מגוון ענק של תיקים שניתן למתג בלוגו החברה אבל כאן חשוב מאוד לבדוק איזה תיק הכי יתאים לספק שלכם – תיק לשימוש יום יומי? תיקי מחשב יוקרתיים? תיקי עסקים? תיק ממותג שאכן נבחר בצורה נכונה אין ספק שהספק יעשה בו שימוש ואין ספק שהו המוצר הפרסומי הטוב ביותר!

ניתן להתאים לספק מתנה לפי סוג העסק

כדאי שהמתנה לספק תתאים לאופי הקמעונאי של המוצרים אותם מביא הספק. למשל: במידה ומדובר בעסק של בשרים כדאי להעניק לספק שלכם מזוודה עם כלים שימושים לברביקיו – מתנה שמתאימה לעולם שבו מתעסק הספק זוהי מתנה עם סיפור מאחור וזוהי מתנה שהסבירות היא מאוד גבוהה שהספק יתחבר אליה ויאהב אותה וכשהוא יאהב את המתנה הוא גם יעריך אתכם הלקוחות שלו.

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן