הכוח של מתנה – מה זה עושה לעובדים וללקוחות שלכם

כוחה-של-מתנה-ממותגת-טיקט-מוצרי-פרסום

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

למה בתי העסק הגדולים והמותגים הידועים משקיעים הרבה ביצירת מתנות ממותגות ללקוחות ולעובדים? משום שהבעלים של העסקים הגדולים מבינים ששוק העבודה והלקוחות שלהם כבר לא מה שהיה פעם. בלי להשקיע בעובדים ובלקוחות שלהם, הם לא יצליחו ליצור תחושת שייכות ונאמנות. מה השתנה כל כך בשוק העבודה היום? ולמה חברות וארגונים רבים רוצים לתת לעובדים מתנות ותמריצים? 

מה נותן את הכוח לעובדים לקום בבוקר לעבודה?

הרצון של העובדים להגיע בבוקר לעבודה, חלש הרבה יותר מאשר פעם. כיום, יש לעובדים פיתויים כמו מענקים שונים, שגורמים להם לרצות לא לעבוד. השוק מוצף בהבטחות שונות של "תשקיע ותהיה עשיר". מהו הכוח המניע שגורם לעובדים השכירים בכל זאת לקום ולהגיע אל מקום העבודה? הכח המניע הוא לא רק הכסף. החברות הגדולות משקיעות הרבה כסף כדי שמקום העבודה ייהפך לעובדים ל"בית השני" שלהם. אחד מהתמריצים שגורמים לעובדים לקום בחשק אל מקום העבודה, הוא המתנות שהעובדים מקבלים. האריזה האישית עם המיתוג, גורמת לעובד להרגיש חלק מהמשפחה של המותג.

המלצות למתנות מהקטלוג שלנו:

 

המתנה- תמריץ להמשיך בעבודה הקשה!

שוק העבודה של היום שונה מפעם. עצם היציאה של העובד למקום העבודה, וההתנתקות שלו לכמה שעות מהמשפחה, כבר לא ברורה מאליה. המתנה שהעובד מקבל, נותנת לעובד את החשק להמשיך לקום כל בוקר לעבודה. מאחורי המתנה מסתתר רגש אכפתי. העובד מרגיש שהמעסיק מבין את הקשיים שלו כעובד עם אחריות על הכתפיים. שהוא מעריך את העובדה שהעובד קם כל יום בבוקר ומגיע לעבודה.  

הקורונה גרמה לשינוי בחשיבה של העובדים

אם לפני תקופת הקורונה היה צריך לתת לעובדים מתנות ותמריצים כדי לעודד אותם, הרי שתקופת הקורונה יצרה שינוי משמעותי בחשיבה של העובדים. הם טעמו את החופש במהלך החודשים הארוכים בבית. קשה היה לגרום לציבור הישראלי לחזור לעבודה במשרה מלאה לאחר שהתרגל לחיי החופש. המתנות שנותנים לעובדים, הם תמריץ חיוני שגורם להם להמשיך להיות לרצות להיות חלק ממערכת אחת גדולה. 

המלצה לבעלי העסקים הקטנים:

דווקא במקומות עבודה קטנים עם שכר עבודה לא גבוה במיוחד, חשוב עוד יותר לתת מתנות לעובדים. לא צריך להשקיע במתנות יקרות מדי. אפשר גם לתת מתנות זולות באופן יחסי, אך שימושיות במיוחד. יש מגוון של גאדג'טים שימושיים מאוד וזולים. עובדים בעסק קטן שמקבלים מתנות ממותגות, מרגישים פתאום שהם עובדים בעסק גדול וחזק. רק בגלל שקיבלו מתנות ממותגות מהמעסיק.

הכוח של מתנה ממותגת באנר למאמר טיקט

למה להיות דווקא לקוח שלכם?

אין זה סוד שכמעט בכל תחום בשוק יש כיום תחרות. למה שהלקוחות יבואו דווקא אליכם אם השוק מוצף מחרים? אז למעשה הלקוחות בוחרים בעסק בעיקר בגללכם בעלי ההמותג ואופי העסק. אתם אלו שגורמים להם לבוא דווקא אליכם. לכן, כשאתם קונים מתנות ללקוחות שלכם, אתם גורמים להם להעדיף אתכם על פני המתחרים שלכם. 

מגיע ללקוחות שלכם מתנה!

עליכם תמיד לזכור שהלקוחות הם הבסיס של העסק שלכם. ולכן, עליכם להעריך ולהוקיר אותם, ולהראות להם שהם חשובים לכם. איך תראו ללקוחות שלכם שהם יקרים לכם? באמצעות נתינת מתנות כל כמה חודשים. נתינת המתנה, תגרום ללקוח להעריך מאוד את העסק שלכם, ולרצות שוב ושוב להיות הלקוח שלכם.

למה כדאי למתג את המתנות לעובדים וללקוחות?

הסברנו למה חשוב לתת לעובדים וללקוחות מתנות. אולם מדוע כדאי להשקיע יותר ולהדפיס עליהן מיתוג? כי כאשר העובדים והלקוחות ישתמשו מדי פעם במתנות, הם יזכרו ויעריכו אתכם. בקיץ, בחורף, באביב, בחופשות ובחגים, העובדים ישתמשו במתנות, ויעריכו אתכם. המיתוג שעל המתנות, יגרום ללקוחות בתת מודע לרצות להמשיך להיות הלקוחות דווקא שלכם.

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן