רעיונות עבור מתנות ממותגות לפסח

רעיונות-עבור-מתנות-ממותגות-לפסח

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אילו מתנות ממותגות מתאים לתת לעובדים שלכם לקראת פסח? אפשר לתת לעובדים שלכם סט מגבות מפנקות. אפשר לתת לעובדים שלכם ספלים מעוצבים להכנת תה וקפה, וקנקן זכוכית להכנת חליטות צמחים. אפשר גם לתת לעובדים ערכת מנגל קטנה וקומפקטית. וכדי לתת לעובדים תחושה מושלמת, כדאי להדפיס הקדשה על המתנות: "פסח שמח". באמר הבא נציג עבורכם מספר סטים של מתנות הניתנות למיתוג עם לוגו החברה שלכם בכדי שתוכלו בחג הזה לפנק את העובדים שלכם כמו שבאמת מגיע להם.

סט מנגל- מתנה מושלמת לעובדים לפני פסח!
סביר להניח שהעובדים ובני משפחתם אוהבים לטייל בחול המועד. ואם כך, אפשר לפנק את העובדים ולתת להם במתנה ערכת מנגל ממותגת. אם אתם רוצים לתת לעובדים שלכם מתנה עוד יותר מושקעת לפסח, תוכלו לתת להם תיק טיולים שכולל בתוכו תא לערכת מנגל או צידניות ממותגות. מתנות אלו יהיו שימושיות גם ביום העצמאות, שהרי זהו "יום המנגל". 

תיק טיולים עם כסא מתנה מושלמת לחג הפסח
מתנה נהדרת נוספת שאפשר לתת לעובדים לפני פסח, הוא תיק טיולים שבתוכו מובנה כיסא – תוכלו למצוא את המוצר בקטלוג שלנו בקטגוריית הדפסה על תיקים. כאשר העובדים יוצאים לטייל עם בני המשפחה בחול המועד, הם יוכלו לשים אוכל וציוד בתיק טיולים, וגם לפתוח במהלך המסלול את התיק ולשבת לפיקניק משפחתי. בתוך תיקי הטיולים הממותגים אנו ממליצים להזמין מוצרים נוספים כגון – הדפסה על בקבוקים, הדפסה על כובעים ועוד. 

סט מגבות ממותגות מפנק
סט מגבות ממותגות הינה מתנה אביבית ומפנקת שמתאים לתת לעובדים לפני פסח. חשוב מאוד לתת מגבות איכותיות ביותר. הצבע האביבי שמתאים ביותר למתנה לפסח, הוא הצבע הלבן. ולכן מתאים מאוד לתת לעובדים סט של מגבות כותנה איכותיות ממותגות. אם אתם מעדיפים לתת לעובדים שלכם מתנה צבעונית, תוכלו לתת מגבות לונג ממותגות עם ציורים אביביים. אפשר עוד יותר לפנק את העובדים ולתת להם גם חלוקי רחצה ממותגים. המארז יהיה מושלם אם תפנקו את העובדים, ותוסיפו למארז מתנה גם תיקי רחצה ובתוכם ערכת רחצה מפנקת – את כל המגבות שלנו תוכלו למצוא בקטלוג האונליין בקטגוריית הדפסה על מגבות.

באנר-מאמר-רעיונות-למתגנות-ממותגות-לפסח

ספלים מעוצבים ממותגים מתנה לפסח
מתנה מיוחדת נוספת שאפשר לתת לעובדים לפסח, היא מארז ספלים ממותגים מעוצבים. מתנה של כוסות זכוכית ממותגות מתאימה מאוד לתקופה של פסח. כדאי גם להוסיף למארז של הספלים מעוצבים גם קנקן זכוכית לחליטת תה. אפשר לקנות מארז מיוחד של רביעית כוסות זכוכית עם חבקי סיליקון. סוג נוסף של כוסות ממותגים מיוחדים, הם ספלים מפורצלן עם רשת לחליטת תה. אפשר להזמין את ספלי הפורצלן בגוונים שונים. כאשר אתם בוחרים צבע לספלים ממותגים לכבוד פסח, כדאי לבחור בצבע שהוא גם אביבי, וגם מתאים לגווני המותג. 

תיק איפור מתנה מושלמת לפסח לעובדות המשרד!
אם אתם רוצים לפנק את העובדות במשרד לקראת פסח ולתת להן הרגשה מושלמת, כדאי לכם לקנות תיק איפור ממותג מתנה לעובדות. לכבוד החג חג נשים אוהבות להתאפר ולהיראות יפה. בתוך התיק אפשר לשים ערכת איפור איכותית לפי ההעדפה של העובדות. 

לא לשכוח להדפיס הקדשה אישית לפסח על המתנות!
אין זה משנה אם אתם בוחרים לתת לעובדים שלכם ספלים מעוצבים ממותגים, קנקני תה או מגבות. כדאי לכתוב על המתנה הקדשה של "חג פסח כשר ושמח". מכונות הדפוס מדפיסות על כל סוגי החומרים. גם על כל סוגי טקסטיל, וגם על מתכות. ולכן, כל תיק רחצה או איפור או ערכת מנגל יהיו מתנה ייחודית לפסח אם יהיה עליהן הכיתוב המתאים לפסח. 

איך אתם אורזים את המתנות לעובדים שתתנו לפסח?
חלק מהחוויה של קבלת מתנה לפני פסח, כוללת גם את האריזה בה נמצאת המתנה. אם אתם רוצים לתת לעובדים שלכם הרגשה חגיגית לפני פסח, כדאי לארוז את המתנות במארז יפה וחגיגי. לפעמים מתאים לארוז את המתנות בקופסא יפה ומעוצבת עם צלופן.

ואל תשכחו! אנחנו בחברת טיקט מוצרי פרסום כאן כדי לעזור לכם בכל שאלה והתייעצות – חייגו אלינו 077-9969469

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן