מוצרי פרסום לעסקים וחברות

מוצרי-פרסום-לעסקים-וחברות

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

במאמר זה נדבר על למה חשוב כל כך להשקיע במוצרי פרסום לעסק שלכם, למה זה טוב? ובמה זה מועיל? מי קהל היעד שלכם? ובאיזה מוצר פרסום שיווקי עדיף להשקיע.

שימוש במוצרים ממותגים עבור פרסום ושיווק
כאשר אתם כעסק גדול או קטן רוצים לקדם את העסק שלכם, או להשיק מוצר חדש לקהל הרחב, או למתג את העסק מחדש ולהגיע לקהל יעד גדול וחדש, מיתוג על מוצרי פרסום היא השקעה שווה ולא יקרה, ויכולה להרים את העסק שלכם לגבהים ולהגיע לקהל יעד גדול ומגוון.

מה ממתגים על מוצרי פרסום?
כאשר אתם רוצים להשקיע במוצר פרסום כלשהו כדי לחלק מתנה ללקוחות שלכם, אתם צריכים קודם לחשוב מה הדבר שאתם הכי רוצים שיראו על גבי המוצר, ומה אתם הכי רוצים לקדם, האם אתם שמים רק את הלוגו של החברה, או סתם כיתוב, או תמונה או כל סמל אחר, בדרך כלל כשרוצים לקדם את העסק שלכם אז על המוצר יהיה ממותג לוגו החברה שלכם או בכיתוב שם החברה שלכם, וכן לגבי מוצר מסוים שתרצו למתג תוכלו להוסיף את שם המוצר בכיתוב או בתמונה, כמובן שאת המותג שאתם רוצים לבנות אפשר לשים כמעט על כל מוצר פרסום אפשרי, דוגמאות למוצרי פרסום יכולות להיות כמו הדפסה על עטים או הדפסה על בקבוקים וכו'.

מוצרי-פרסום-לעסקים-וחברות-באנר-למאמר

כיצד מוצר פרסום ממותג יועיל לעסק שלך?
חברות שמעניקות מוצרי פרסום או מתנה ממותגת יודעות את הכוח העצום של מתנות לעובדים, ללקוחות ולספקים – מתנות ממותגות אלו יוצרות אמון והערכה גבוהה כלפי החברה ויש בה המון יתרונות, לדוגמא שי לעובד מצטיין כאשר העובד שלכם יקבל ממכם מתנה ממותגת זה יגרום לו להעריך אתכם יותר ויעורר אצלו מוטיבציה גדולה יותר, וכן גם גם לגבי ספקים אם יש לכם ספקים שאתם רוצים לשמור איתם על קשר חזק יעיל והדדי תוכלו לפנק אותם במוצר ממותג עם לוגו החברה שלכם שיועיל לשיתוף פעולה פורה.
עוד דבר שמאוד שימושי ויעיל  למוצר פרסום ממותג הוא לדוגמא במידה ואתם עושים אירוע או תערוכה לחברה שלכם כאשר אתם תחלקו בו את המוצר הממותג זה גם ייצור באז ושייח על החברה שלכם או על המוצר שחילקתם ורציתם לפרסם, וכמובן השימוש במוצר של האנשים שקיבלו אותו יפרסם וישווק את העסק שלכם ע"י זה שאנשים רבים רואים את המוצר הממותג שלכם וככה אתם מגיעים לקהל יעד גדול ומגוון לאורך זמן.

כמה דברים שחשוב לדעת על מתנה ממותגת!
להעניק מתנה ממותגת לעובד או ללקוח זה משהו שיעזור לכם גם בפרסום ושיווק העסק שלכם, וגם יגדיל מאוד את המכירות שלכם, ולכן חשוב מאוד לדעת איזה מתנה עדיף לבחור כדי שתוכל להועיל לחברה שלכם.
אז קודם כל חשוב להתאים את המתנה בהתאם לאופי העסק שלכם לדוגמא אם העסק שלכם זה עסק בתחום של חדרי כושר או מלון יהיה נכון להזמין הדפסה על מגבות.
כאשר אתם בוחרים מתנה חשוב מאוד לשים לב שהמתנה תהיה שימושית ושתישאר לזמן רב ושמי שמקבל אותה יעשה שימוש במתנה.
עוד דבר שמאוד חשוב זה לוגו החברה שלכם, הלוגו חייב להיות במקום מרכזי על גבי המתנה, אם הלוגו יהיה קטן מדי ולא במקום מרכזי אז הפרסום שלכם יהיה פחות מועיל ויעיל.
חשוב שתזכרו מתנה ממותגת זה השקעה אבל זה השקעה שבסופו של דבר מצדיקה ומחזירה את עצמה בגדול, ולכן ההשקעה שלכם תהיה חד פעמית אבל המוצר נשאר לאורך זמן.

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן