בעלי עסקים וחברות במיתוג עסקי הרווח כולו שלכם

בעלי-עסקים-וחברות-במיתוג-עסקי-הרווח-כולו-שלכם-

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

במידה ואתם בעלי חברות או עסקים, גדולים או קטנים – המאמר הזה מיועד עבורכם!
כל בעל עסק תמיד יהיה בשאיפה לגדול ולצמוח בצורה המהירה ביותר, אבל כולנו יודעים כמאמר הקלישאה    "רומא לא נבנתה ביום אחד" וגם חברות שהם כיום מובילות את המשק כדוגמת אפל, קוקה קולה, אדידס ועוד רבות וטובות הן כולן לא התחילו כחברות גדולות ביום אחד, הסיבה שהם נהפכו למותג כל כך מצליח היא כי האסטרטגיה הברורה שלהן במשל שנים רבות היא במיתוג ייחודי ושונה משאר המתחרים,מיתוג ייחודי ששייך רק להם, וככה הם הצליחו למשוך אליהם קהל מעריצים גדול שנהנה מהמוצרים והשירות שלהם.

מה זה בכלל מיתוג עסקי?
כאשר אנחנו מדברים על מיתוג לעסק אחד הדברים היותר חשובים שצריך לשים עליהם דגש דבר ראשון לא להיות כמו כולם ולהבדיל את עצמכם מהמתחרים, זה יכול להיות בלוגו שלכם שיהיה גדול וניתן לזיהוי או לחשוב על סלוגן עם משפט מחץ אפשרי גם שיהיה לכם צבע מסוים שתהיו מזוהים איתו ועוד המון דברים מהותיים שיוצרים את הבידול המשמעותי שכולם רוצים בו. חשוב שתזכרו מה שאתם משדרים זה מה שאנשים מרגישים, קחו דוגמא קטנה על מה אנחנו מדברים – במידה ואתם משדרים שאתם עסק יוקרתי זה לא מתבטא רק במוצרים היוקרתיים שאתם מספקים זה מתחיל בדברים הקטנים כמו ביותר בחברה שלכם – בשקיות יוקרתיות ואיכותיות יותר או בהדפסה על עטים יוקרתיים כו', ולכן מה שאתם תשדרו לקהל הלקוחות שלכם ומה שתראו להם, זה הדבר שיהפוך אתכם למותג על ולבסוף ירכוש את אמון הלקוחות בכם ויגרום להם לרכוש את המוצרים שלכם.

?על מה חשוב לשים דגש במיתוג העסק שלכם
אז כאשר הגעתם להחלטה שאתם ממתגים את העסק שלכם בצורה כזאת או אחרת, עכשיו חשוב מאוד לדעת מה למתג? כיצד למתג? ולמי אתם בעצם פונים? עסקים רבים לא תמיד יודעים בבירור מי קהל היעד שלהם? לפעמים מתמקדים במוצר מסויים כדי לשווק אותו אך לפני המוצר חשוב לשים לב על עבודת המיתוג העסקי שלכם ובקיצור כאשר אתם רוצים למתג מוצר מסויים או מיתוג כללי של העסק אתם צריכים לדעת מי קהל הלקוחות שמתעניין בכם או במוצר שלכם, האם זה מתאים לשכבת גיל מסוימת או שזה מתאים לכלל האוכלוסייה ועוד.

במיתוג-עסקי-הרווח-כולו-שלכם-באנר-למאמר

דבר נוסף שצריך להתמקד בו הוא לבדוק מה אתם יכולים לשנות מול המתחרים, אף פעם לא בושה ללמוד מאחרים כדי לדעת להשתנות ולהפוך לטובים יותר, השוני יכול להיות באיכות המוצרים שיש לכם או במוצרים שאין למתחרים שלכם, כמובן שכדי להיות עסק מצליח יותר עם ביקורות טובות יותר תמיד ניתן להעלות את רמת השירות והאדיבות, אפשר גם לתת כמה אופציות לקנייה אם זה קנייה בחנות,באיסוף עצמי או בחנות אונליין עם משלוחים מהירים עד לבית, תמיד תדעו ככל שתהיו "אתם" ומזוהים עם מה שאתם רוצים להוביל ולקדם ומה המסר שאתם רוצים להעביר זה הדבר שיצור ויחבר אתכם לקהל יעד איכותי וגדול.

?איזה תפוקה והשפעה יש במיתוג עסקי ומה זה יתן לעסק שלכם לטווח הרחוק
כשבעלי עסקים בדרך כלל מוציאים כסף על פרסום או על שיווק, הם רוצים ומקווים שזה יתחיל לתת את התפוקה באופן מיידי כדי להחזיר את ההשקעה, אבל כמו שכולנו יודעים זה לא בדיוק עובד ככה, לרוב מי שיצטרכו להשתמש במיתוג עסקי בדרך כלל הם יהיו עסקים חדשים שעדיין לא מכירים אותם, אבל זה לא בהכרח מחייב כי גם עסקים שהם ותיקים ומוכרים ישתמשו במיתוג לעסק שלהם אם זה לעשות שינוי בלוגו או לעשות שינוי ע"י הכנסת מוצרים חדשים, והכל כדי ליצור עניין ולהישאר בתודעה כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים ופוטנציאלים, כי הרי אין בעל עסק שלא רוצה להגדיל את כמות המכירות והרווחים שלו.
חשוב שתזכרו על ידי זה שאתם תהיו שונים מעסקים אחרים ותבלטו יותר מכולם ככה תגיעו לקהל גדול ורחב יותר ותיצרו קהילה ובאז סביב החברה שלכם בכדי שבעתיד ההכנסות של העסק שלכם יגדלו באופן ניכר.

טיפ לפני סיום – חלוקת מוצרי פרסום לאורך זמן נמצאה כמחזקת את הקשר עם לקוחות וגורמת לצריבת לוגו וחזון החברה בתודעה של מקבל המתנה לכן כחלק מהמיתוג העסקי שלכם חישבו על מוצרי פרסום שתוכלו לחלק באופן חודשי ולא חד פעמי זה יכול להיות מוצר שקשור לעסק שלכם או אפילו מתנה שימושית ללקוחות החברה לדוגמא: הדפסה על בקבוקים עם לוגו החברה שלכם.

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן