מתנות חג לעובדים לראש השנה

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם ואת התרומה שלהם לעסק שלכם וזה בדיוק הזמן לפנק אותם במתנות ממותגות לכובד ראש השנה. במאמר זה נתמקד: אלו מוצרים מומלצים לתת לעובדים כשי לחג? איך תדעו איזה מתנה תהיה היעילה ביותר לתת לעובדים שלכם? למה חשוב לתת מתנות לעובדים לא רק לפני החגים? התשובות מחכות לכם בהמשך המאמר.

המוצרים המובילים למתנות חג לעובדים
זה הזמן לבחור שי לחג עבור העובדים שלכם אבל כפי שידוע לכולנו המשימה הזאת לא פשוטה בכלל תמיד יש את ההתלבטות איזה מתנה לבחור בשביל העובדים ומה הכי כדאי ומתאים ולכן נעשה לכם קצת סדר ונפרט על המוצרי פרסום המובילים והשימושים ביותר המתאימים למתנת חג עבור העובדים שלכם, להלן 4 רעיונות למתנות חג לעובדים שבוודאות הן יעשו בהם שימוש וישמחו לקבל אותם.

הדפסה על בקבוקים – הוא מוצר אישי ושימושי באופן יום יומי אין מישהו שלא היה רוצה לקבל בקבוק במתנה כדי שהוא יוכל להשתמש בו במהלך היום, ישנם מגוון רחב של בקבוקים רגילים ובקבוקים  תרמיים שומרי קור וחום לזמן זמן בגדלים שונים ובמבחר רחב של צבעים את הבקבוק הממותג ניתן להעניק יחד עם סט ממותג או יחד עם שי כדוגמת תווים או כסף מזומן.

הדפסה על צידניות – צידניות שימושיות מאוד כאשר יוצאים לטיול ביום חם בקיץ או סתם יציאה קלילה לחוף הים ואפילו לקמפינג בטבע אם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם צידניות ממותגות במתנה ישנם הרבה סוגים של צידניות החל מצידניות קטנות יותר ואישיות ועד צידניות גדולות משפחתיות יש כמובן צידניות עם או בלי גלגלים, חשוב לדעת לא כל הצידניות שומרות על קור וחום, בנוסף יש גם צידניות המגיעות עם כלים לקמפינג כמו סכו"ם, אמגזית, קרש לחיתוך בשר, ופותחן ליין. 

 הדפסה על תיקים – תיקים איכותיים הן מתנת חג נפלאה ושימושית לאורך זמן ניתן לבחור מבים מגוון ענק של תיקים ממותגים אצלינו בקטלוג מומלץ כמובן להשקיע בתיק איכותי שיחזיק לאורך זמן רב.

מארז חורף ממותגהדפסה על שמיכות, כוסות תרמיים וערכת תה ועוד שלל מוצרים, ראש השנה הוא זמן בו חום הקית מתחיל לרדת והסתיו מתחיל ולכן להכין לעובדים מארז חורף ממותג זה רעיון מנצח!

מתנות-לעובדים-לראש-השנה-באנר


מתנה יעילה לעובדים שלכם – כאשר אתם מגיעים לשלב של בחירת מתנה עליכם להיכנס בנעלי העובדים שלכם ולחשוב מאיזה מתנה הם יפיקו את המירב? איזה משתנה הם ישמחו לקבל ויעשו בו שימוש רב זו צריכה להיות בדרך כלל מתנה איכותית שלא תהרס להם אחרי מספר שימושים קצר וגם מתנה שהם יעשו שימוש בנוסף כדאי לחשוב על מתנה שניתן למתג בצורה טובה כך שיראו בצורה ברורה וגדולה את המותג שלכם. תוכלו גם לעשות סקר קצר בקרב העבודים ולתת להם לבחור את העדפה למתנת החג עבורכם מבין מספר אפשרויות שונות.

מדוע כל כך חשוב לעניק לעובדים שלכם מתנות? מתנה בשונה מכסף מזומן או תווי שי היא מוצר שלרוב תמיד יזכרו אותו וגם כאשר יעשו בו שימוש יזכרו במותג והוא יצרב בתודעה של מקבל המתנה מעבר לכך כאשר אתם נותנים מתנה לעובדים שלכם ניכר כי עשיתם מאמץ בחשיבה עליהם וכך תקבלו הערכה רבה יותר מצידם, הם יעריכו את המקום שהם נמצאים בו ובכך שהם יעריכו את מקום עבודתם הם ישיקעו יותר ויגיעו למימוש פוטנציאל הגבוה ביותר במסגרת התפקיד שלהם – כך תקבלו עובדים טובים ומצליחים שגורמים באופן ישיר להצלחה ופריחה של החברה. בהצלחה (:

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן