הדפסה על עטים

שיתוף לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים

עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן מוצר קטן ושימושי למדי בחיי היום היום.

כל אדם משתמש או צריך עט ברגע כזה או אחר, עט ממותג שנמצא בשימוש נצרב בזכרון ובתת מודע בקלות יתרה, מפרסם ומשמר את לוגו החברה ללא מאמץ רב.

הדפסת לוגו החברה על גבי מוצרים היא הדרך הנפוצה ביותר לשווק, למתג ולמנף כל חברה או ארגון. זו אחת הדרכים הראשוניות והעתיקות ביותר בספרי השיווק, ויחד עם זאת עדיין דרך מעולה להפליא ומספקת פתרון פשוט לפרסום ומיתוג באמצעות מוצרים שכיף לקבל, הן עבור עובדי החברה והן עבור לקוחות.

עטים ממותגים עונים כל מה שצריך במוצר ממותג, מוצר שימושי שניתן לתפוצה רחבה והדפסה בכמויות גדולות או קטנות, באיכויות משתנות ולצרכים שונים, אך תמיד תמיד מוצר נדרש ונצרך.

עטים ממותגים, לאיזה סוג חברה או ארגון המוצר הזה מתאים?

בחירה בעטים מודפסים וממותגים מתאימה לשיווק של כל עסק, חברה או ארגון, זאת מכיוון שעט הינו מוצר פשוט, נצרך ונדרש תמיד.

עט ממותג מתאים בעת כנס או אירוע חברה, כמוצר סמלי ממותג עבור עובדי החברה כחלק משולחן העבודה, כמתנה מתווספת למוצר מודפס אחר עבור עובדי החברה, מתן מוצר פרסומי עבור לקוחות בעת רכישה, וגם כמתנה יוקרתית עבור עובדים בכירים ומנהלי החברה.

ישנם סוגים רבים של עטים שמתאימים לתפוצה פשוטה והמונית או עטים איכותיים עבור עובדי החברה ועד לעטים יוקרתיים ושווים במיוחד.

המון סוגי של עטים, איך בוחרים?

מוצר קטן כבר אמרנו, אבל הוא בהחלט מגיע בשלל סוגים מבחינת איכות, מעטפת העט, סוג החוד ומשך זמן השימוש. יש עטים יוקרתים ממתכת, עטים ממוחזרים, עטים פשוטים מפלסטיק, קלים או כבדים.

עטים נפוצים, נוחים לשימוש ומתאימים לתפוצה רחבה

העט הנפוץ ביותר הוא העט הכדורי, עט שימושי למדי, נוח לכתיבה בזכות העובי והגסות של החוד האליפטי, משך זמן השימוש בו לא ארוך במיוחד בגלל 'התייבשות' מהירה ביחס לעטים אחרים. עט זה מתאים לתפוצה גדולה ובה נדרשת כמות גדולה למדי של עטים ממותגים.

עט נוסף נפוץ ונוח לשימוש הוא עט ג'ל שדומה בסוג המבנה שלו לחוד האליפטי של העט הכדורי, אך בזכות סוג הדיו הסמיך העט מעניק ניראות כתיבה נעימה וקלילה. משך זמן השימוש בעט ג'ל ממושך יותר מהעט הכדורי.

עטים קלאסים, דקיקים וגם יוקרתיים

נכון, עט לרוב יהיה מוצר ממותג שמתאים לחלוקה המונית בעת כנס או אירוע, כחלק משולחן העבודה של העובדים בחברה או כשי קטן ללקוחות.

אך אפשר לבחור גם בעטים יוקרתיים ואיכותים, בעלי מעטפת יוקרתית ממתכת כבדה שמעניקה לעט ויזואליות יוקרתית וערך בעת השימוש.

עט נובע הוא שנחשב לעט יוקרתי בזכות מנגנון צינורית הדיו וחוד הציפורן שמעניקים כתיבה דקיקה, חלקה ויפה.

עט נוסף יוקרתי הוא עט חוד מחט, בעל חוד כדורי אך דקיק מזה של העט הכדורי והמוכר, ובכך מאפשר כתיבה דקיקה ואסתטית. יש לציין כי חוד העט הוא עדין ועלול להתעקם בשימוש מאסיבי וחזק.

עטים שאכפת להם מהסביבה

המוצר הקטן הזה נפוץ, נאבד בקלות והשימוש בו מסתיים בשלב מסויים, דבר שגורם לייצור המוני למדי.

אחת הדרכים להבטיח כי גם מוצר נפוץ כמו עט מצטרף למדף המוצרים שאכפת להם מהסביבה, היא בחירה בעטים בעלי מעטפת ממוחזרת או עשוייה מבמבוק.

בחירה בעטים מסוג זה מתאימים לכל אירוע חברה, בייחוד לאירועי חברה שמקושרת לאיכות הסביבה בכל אופן שהוא, ולעסקים בעלי מוצרים ממוחזרים ואקולוגים.

 

אז איך בוחרים? עכשיו שאתם יודעים אילו סוגי עטים קיימים, תוכלו להתאים את העטים המתאימים ביותר לאופי החברה, העובדים והשימוש היעודיי.

הדפסה על עטים, מה חשוב לדעת ואיך תדעו שההדפסה איכותית?

ישנם מספר אופציות להדפסה על עטים.

ההדפסה הנפוצה ביותר היא הדפסת טמפון שמאפשרת הדפסה עד 2 צבעים על גבי העט, הדפסה מדוייקת ויפה. אפשרות הדפסה זו נחשבת יעילה, זולה ומתאימה להדפסה על עטים בכמויות גדולות.

אופציה נוספת היא הדפסת UV שמדפיסה הישר מהדפסת על גבי העט. הדפסת UV מאפשרת הדפסה צבעונית ללא ההגבלת כמות הצבעים. הדפסה איכותית ומעט יקרה יותר מהדפסת הטמפון.

האופציה השלישית היא הדפסת לייזר שמתאימה להדפסה רק על עטים עשויים ממתכת שנחשבים עטים יוקרתיים. הדפסה מסוג זה היא למעשה חריטה אסטית, יפה ומדוייקת וכמובן שזו הדפסה יקרה יותר בהתאם לסוג ההדפסה וסוג העט.

מוכנים להזמין עטים ממותגים? צרו איתנו קשר!

לאחר שעיינתם בקטלוג העטים המלא שלנו ובחרתם את העט המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתספרו לנו על כמות העטים שתרצו להזמין, את כמות הצבעים שהלוגו מכיל ואיזו הדפסה תרצו להזמין.

לאחר שיש בידינו את כל המידע הנדרש עבורינו נוכל לשלוח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, ומהרגע שאישרתם את הצעת המחיר, יהיה עליכם לשלוח אלינו קובץ PDF וקטורי – הקובץ אותו תרצו להדפיס על גבי העטים ואנו בחברת טיקט נכין עבורכם הדמיה למוצר ורק לאחר אישור ההדמיה ההזמנה שלכם תרד לביצוע.

זמני האספקה לשירות הדפסה על עטים אורך בדרך כלל 7-10 ימי עסקים – כמובן שהכל דינאמי ומשתנה בהתאם ללו"ז, כך שאם אתם צריכים את העטים בדחיפות חשוב שתספרו לנו על כך על מנת שנספק לכם את העטים בזמן.

לקבלת שיחת יעוץ

באמצעות הטלפון:

077-9969469

באמצעות הדוא"ל:

infoticket.ltd@gmail.com

אולי יעניין אותך גם
מידע מקצועי

הדפסה על עטים

המיתוג הפשוט ביותר שכל חברה צריכה, עטים ממותגים עט ממותג עם לוגו החברה זו אחת הדרכים הפופולריות והמוצלחות ביותר לשיווק החברה בקלות על ידי מתן

מידע מקצועי

מתנות חג לעובדים לראש השנה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן ונמצא כבר ממש מעבר לפינה וכמובן החגים הם זמן מצויין לתת מתנות לעובדים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם

דילוג לתוכן